(Ne)buď žirafa!

Ano, máme tady další inovaci hlášky – Nebuď labuť, která je jen důkazem, že folklor žije i dnes. Dnes se však ze světniček a povídání u kamen, přesouvá na sociální sítě – v tomto případě, konkrétně Facebook. A kdo není labuť, nebojí se velké žirafí výzvy.

Ta se šíří stejně jako dřívější lidové vyprávění od chalupy k chalupě. Pokud si na žirafí vlnu ještě nenaskočil, ani nikdo z tvých spřátelených osob na Facebooku, je to jako bys žil v odlehlé vsi, kam se nové trháky ještě nedostaly.

A oč se tedy jedná? Začalo to dobrým nápadem v zahraničí, kdy jeden z uživatelů na svém profilu vyvěsil hádanku, a kdo ji neuhodl, musel si na tři dny dát místo své profilové fotky libovolnou žirafu, fotka mohla být vlastnoručně pořízená v zoo, malovaná, nebo třeba zkopírovaná z internetu.

Vzhledem k tomu, že jen málo uživatelů uhodlo, se Facebook pozvolna začal zaplňovat žirafami, a hádanka se začala sdílet i mezi dalšími skupinami, až dorazila v českém provedení i do naší kotliny.

Z žiraf v profilových obrázcích se tak pomalu stala senzace. Takže, ne nadarmo jistý bulvární plátek píše, že z Facebooku se stává safari plné žiraf. Komu žirafí senzace unikla na rozdíl od jeho spřátelených osob, nepochybně si musel říkat, co se to děje, že se polovina přátel zhlédla v žirafách natolik, že si je dává jako profilovku.

Ale pozor, z džungle se možná brzy přesuneme i na farmu, jeden známý už měl na Facebooku výzvu, že kdo neuhodne hádanku, dá si do statusu na tři dny prasátko :-)

 

zap

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>